Інформація по дипломному проектуванню
Дипломнй проект спеціаліста. (методичні рекомендації студентам та керівникам)
Типові питання до дипломного проекту спеціаліста
Склад ЕК на 2017 рік
Голова комісії:
Клименко Сергій Анатолійович – заступник директора Інституту надтвердих матеріалів ім. В.М. Бакуля НАН України, д.т.н., професор;
Члени комісії:
Солодкий Валерій Іванович – к.т.н., доцент кафедри інтегрованих технологій машинобудування;
Глоба Олександр Васильович – к.т.н., доцент кафедри інтегрованих технологій машинобудування;
Адаменко Юрій Іванович – к.т.н., доцент кафедри інтегрованих технологій машинобудування
Документи у пояснювальну записку підшиваються в такому порядку:
-
Бланк завдання (друкувати на 1 арк. з 2-х боків):
-
Технічне завдання зі зразком (друкувати на 1 арк. з 2-х боків):
Відгук та рецензія у пояснювальну записку не підшиваються, їх треба мати з собою до захисту роботи!
- Відгук (бланк)
- Рецензія (бланк)
- Відомість розрахунку оцінки дипломного проекту (бланк), що заповнюється на основі характеристик і критеріїв оцінки дипломного проекту.
- Оригінали (копії) технічного завдання, акту впровадження, статті, тез, матеріалів патенту тощо.
Шаблони документів. що підтверджують реальність дипломного проекту:
- Технічне завдання – для КПІ, для Підприємства.
- Акт впровадження – для КПІ, для Підприємства.
Графік роботи над дипломним проектом
1. Узгодження теми з керівником (25.10.2016-30.10.2016, кафедра)
– видача завдання;
– складання календарного плану;
– керівник повинен заповнити та разом зі студентом підписати його
– календарний план повинен бути підписаний студентом і керівником
2. Загальні збори студентів (01.11.2016, 14:00, 615-22)
– затвердження тем;
– затвердження календарного плану.
Бланк завдання підписує зав. кафедри.
(Бланк залишається на кафедрі, а студент отримує копію)
3. Контроль рубежу (03.12.2016-04.12.2016, 14:00, 614-22)
– 5 листів (формат А1 роздрукований на А3) підписані керівником;
– 30% записок (розділи: вступ, огляд конструкцій, технологічний процес виготовлення інструменту, розрахунок режимів різання, профілювання інструменту другого порядку);
– план на наступні 5 листів формат А4 (роздрук)
4. Нормоконтроль (13.01.2017-14.01.2017, 611-22)
Пройти нормоконтроль.
Відповідно до графіку див. – сайт і стенд кафедри.
Нормоконтроль вважають пройденим, якщо на ПЗ стоїть підпис доц. Адаменко Ю.І.
5. Попередній захист (18.01.2017-19.01.2017)
– 10 листів (формат А1), роздруковані остаточно і підписані студентом і керівником;
– пояснювальна записка – чистовий варіант 100%;
– підпис консультанта по економіці і охороні праці;
– підпис про проходження нормоконтролю
6. Захист (24.01.2014-25.01.2017, 615-22)
Відповідно до графіку засідання ДЕК (див. – сайт і стенд кафедри)